Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 15 maja 2016

Esmeralda Diane McLade

Esmeralda McLade

piętnaście lat




Nie da się wszystkim dogodzić, ale wkurwić to już owszem. Co za denna logika.



Rodzice: Carlos McLade i… (nieoznaczona)


Wygląd: Es jest w miarę wysoka (dokładnie metr sześćdziesiąt cztery).
Ma bardzo ładną skórę w barwie spalonego karmelu, długie, kręcone, ciemne włosy i czekoladowe oczy, do tego wąski, lekko zaokrąglony nosek, pełne, naturalnie czerwone usta. Zachwyt budzą również jej wyraźnie zaznaczone kości policzkowe i długie rzęsy. Figura dziewczyny nie odbiega od ideału- szczupłe, długie nogi, krągłe biodra, wąska talia. Dziewczyna posiada ładne dłonie z pomalowanymi na czarno paznokciami, porusza się z gracją kota, emanuje od niej aura opanowania.


Charakter: Esmeral to bardzo uczciwa i miła osoba. Delikatna, wrażliwa i empatyczna. Jednak w tej samej osobie mieszczą się dużo pokłady pewności siebie i charyzmy. Zwykle jest bardzo spokojną osobą, dokładnie analizującą każdą sytuację. Lubi flirtować. To typowa liderka- gdy coś proponuje, zwykle wszyscy ją słuchają. Niestety, czasem ma również swoje „fazy”- na przykład dni, w których nie jest sobą i odreagowuje wieczne bycie miłą w jedną dobę, rzucając różnorakie złośliwości. Często właśnie wtedy spotykają ją wszelkie porażki, bo jest wściekła na własne myśli i nie może się skoncentrować.

„A… to wiesz co, ja sobie będę tutaj stać i udawać, że wiem, o co chodzi, a ty pokazuj dalej!”
~Esmeralda McLade do Nicolasa Ackermana

Es jest bardzo dobrą przyjaciółką. Nie pociesza, jedynie razem ze znajomym cierpi. Każdego stara się zrozumieć i wysłuchać wywodów o problemach innych ludzi. Kocha dedukcję, dzięki czemu może na wstępie nieco rozgryźć człowieka. Nigdy jednak nie wykorzystuje jej przeciw drugiej osobie.

- Nick… - Przypatrzyłam mu się. – Ty masz szesnaście lat.
- Łał. – Pokiwał z szacunkiem głową. - Skapnęłaś się po dwunastu latach. Kocham cię, kicia, niech żyje refleks. [...]
- Czy ty prowadzisz samochód?

- A co mam innego robić?
- Nick. Ale ty nie masz prawa jazdy. [...]
- Naprawdę to jest twój największy problem w tym momencie? Że mam szesnaście lat i prowadzę samochód?

- Ale… [...] Ty nie zdawałeś prawa jazdy. [...]

Ciekawostki:

1. Kiedyś jej pasją był taniec towarzyski. Razem z Nicolasem potrafią zatańczyć genialne tango, cza-czę, rumbę i parę innych układów. Esmeral dotąd ma w ramkę oprawione zdjęcie z ich pierwszego turnieju. Jest to narzędzie służące do szantażowania przyjaciela.

2. Jej nienawiść do historii ma swoje podłoże w podstawówce, kiedy to ojciec Es miał wypadek, a dziewczyna została o tym poinformowana praktycznie przed lekcją historii, na której to nauczyciel umyślił sobie ją zapytać. To była jej pierwsza jedynka w życiu.

3. Esmeral rejestruje każdy szczegół i ma fenomenalną pamięć. Większość informacji zauważonych mimochodem odrzuca w najbardziej zakurzony skraj swojego mózgu, ale w każdej chwili jest w stanie go wydobyć.

4. Mocno się irytuje, kiedy ktoś próbuje jej wmówić, że coś zrobiła, a według niej nie jest to prawdą. 


komentarze

  1. "Niestety, czasem ma również swoje „fazy”- na przykład dni, w których nie jest sobą i odreagowuje wieczne bycie miłą w jedną dobę, rzucając różnorakie złośliwości. Często właśnie wtedy spotykają ją wszelkie porażki, bo jest wściekła na własne myśli i nie może się skoncentrować."

    Cóż... chyba każda kobieta tak ma :D.

    Okej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, czy to oznacza, że Nicolas pląsal po parkiecie w tych uroczych kostiumach, rajtuzach albo dzwonach do tego hiszpanskiego tanca? ;D o mamo, nie dziwie sie ze es to trzyma!
    Slicznie dobrane zdjecie, przynajmniej ja tak uwazam. nie lubie aktorki, ale nie zaprzeczam, ze jest piekna. idealna na esmeralde. i ha ha ha!- jestem od niej wyzsza o cale dwa centmetry! ;p
    Ten gif jakos bardzo mi do niej pasuje. to jak sobie spokojnie idzie, usmiecha sie z wyzszoscia i politowaniem... jakby wiedziala cos, co wie tylko ona. idealna esmeral.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie, uwielbiam ten typ urody i chyba dosyć podobnie widziałam Esmi zawsze w swojej główce. Nie mnie, teraz jestem święcie przekonana, że a Nicolas wygląda jak Troy Bolton (albo lepiej dla niego Zac Efron) b Esmeralda miała romans z Troyem Boltonem (lub lepiej dla niej Zackiem Efronem) {no bo mnie nie oszukacie, ja wiem że Esmick istnieje}.
    Mamciu, zawsze mam milion pytań, zawsze tyle chciałabym widzieć o Es, a teraz nie mogę wymyślić absolutnie NIC. To takie frustrujące! Oczywiście, są pytania, które chciałabym zadać, ale są to pytania w stylu "Jaki jest ulubiony film Esmeral?". A może by... kurczę, nie wiem jak to napisać. Co wy na to, dziewczyny, żebyście zbierały z komentarzy pytania i co jakiś czas odpowiadały na nie jako bohaterowie? Oczywiście my, czytelnicy, będziemy te pytania zadawać, myślę, że ten kto to czyta ma pomysły na pytania. (Np ja bardzo chętnie zapytałabym się Alexa o ulubiony zapach perfum. Stawiam na pomarańcze."
    Prosze was bardzo, rozważcie to <3 To pomysł, sugestia, ale może ktoś mnie poprze, może nawet zrobicie ankietę na blogu, może ten pomysł wam się spodoba...
    Wasza Eos

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogowie, i znów tak na to patrzę, na ten wiek, i tylko mogę się wykrzywiśc i uznać "ona jest w moim wieku"! Ona jest w moim wieku, trafiła do OH a tam... bez spjlerów... a ja NIC! Nawet głupią zieloną szkołę w tym roku ominęłam, o takich umiejętnościach, znajomych i... bez spojlerów... sytuacjach nie wspominając! Dlaczego, ja się pytam DLACZEGO?!

    OdpowiedzUsuń