Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Oscar Blake

Oscar Blake

Siedemnaście lat


Bycie szczerym może nie da ci wielu przyjaciół, ale zawsze da ci tych właściwych. 



Rodzice: Anna Blake i Hades


Wygląd:  Jest blady, ma średniej długości blond włosy, ale wygolone po bokach, szare oczy, wyraziste kości policzkowe oraz wąską twarz. Wysoki i przeraźliwie chudy, ale mimo to silny i świetnie walczy. Choć tego nie wie (ale się dowie), Victoria uważa go za jednego z najprzystojniejszych facetów, jakich w życiu widziała. 

"Nie wiem czy pamiętacie, ale wasza gadanina mnie nie rusza i mam was w dupie."
~ Oscar

Charakter:  Jest nonszalancki, arogancki i cyniczny. Nie przejmuje się niczym, ani nikim.  Rzadko kiedy żartuje, jest bardzo szczery i prostolinijny. Nie obraża się nigdy na przyjaciół- każdą kwestie przemilczy i przeczeka. Nie jest jednak osobą cierpliwą. nienawidzi przeciągania, robienia problemu z niczego. Jeżeli chcesz usłyszeć kilka szczerych słów, to jest idealny- no, pod warunkiem, że ci odpowie, a nie popatrzy jak na idiotę i sobie pójdzie. 

Oscar: Kiedy byłem "niedobry"- narzekali, że powinienem być dobry. Kiedy byłem "dobry"- narzekali, że jestem niewystarczająco dobry. 
Charles: Wiesz, (...) chyba w tym obozie nie znalazłby się człowiek, co nigdy nie narzeka choć sekundę dziennie.
Oscar: Wtedy uznałem, że lepszy być nie mogę, nawet nie chcę.
Victoria: I co? Postanowiłeś być zły?
Oscar: Nie. Postanowiłem być dobry i zlitować się nad sobą. I ich wszystkich olać.

Jego najlepszymi przyjaciółmi są Christopher, Charles i Thomas. Ci nabijają się z niego cały czas, choć tak na prawdę wiedzą, że igrają z ogniem. Skryty, nie lubi mówić o sobie, ani jak ktoś o nim mówi, choć jego przyjaciele uwielbiają, szczególnie w kwestii kompromitacji... Nie ma z nimi łatwo, jest ich maskotką, choć bądź co bądź nawet oni się go czasami boją i słuchają.Nigdy nie odpuszcza, dla przyjaciół zrobi wszystko, więc kiedy coś lub ktoś go już zmusi do działania, jest nie do zatrzymania. Bierze udział w Turnieju.

"- Ja tylko wylałem na ciebie ten żel Thomasa. Miałem dosyć twojego kłócenia się oraz jego fascynacji tym czymś.
Racja. Oscar, który z jednej strony miał Thomasa, nawijającego o tym cudeńku przemysłu fryzjerskiego, a z drugiej mnie- kłócącą się z Charlesem i Christopherem, w końcu nie wytrzymał. Wyjął pudełko z rąk Thomasa, odkręcił i bez cienia skruchy zalał mi nim bluzkę, spodnie, wszystko! I tylko spokojnie oznajmił:
- No. To teraz chyba musisz się przebrać.
W ten oto sposób wcisnęłam się w neonowo różowy strój promowany przez kobiety z szczękościskiem na siłowni, a obrażony Thomas wrócił się do domku Hermesa szukać drugiego cudeńka."


Ciekawostki

1. Jego mama zmarła na raka gdy był mały. Do siódmego roku życia wychowywał go wujek- alkoholik, a kiedy przyszła opieka społeczna (czytaj: Chejron) Oscar trafił do Obozu.

2. Jest tylko jedna kwestia, w której nie umie być opanowany i nie irytować się od razu; jest cholernie nietolerancyjny na homoseksualistów, facetów szczególnie.

3. Od prawego obojczyka do splotu słonecznego ma jasną bliznę, ale chłopak nie odpowiada na żadne pytania dotyczące jej. Wszyscy tworzą mity –„skąd pochodzi rana? Czy to był potwór? Pewnie smok!”, co mu odpowiada. Tak naprawdę jest ona wynikiem przewrócenia się w lesie i nadzianiem na odstającą gałąź drzewa- mało heroiczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz